Shop Mobile More Submit  Join Login
Darlin, I'm gonna beg by archsoul1 Darlin, I'm gonna beg by archsoul1
------------------------------------
Stock used
-------------------------------------
The guy from Sillystock
A few arms from Gracies-stock
More arms from Mjranum-stock
Textures from ME!
-------------------------------------
Other photos used
-------------------------------------
Wall found here [link]
Fish found here [link]
-------------------------------------
Inspiration
-------------------------------------
A old sketch of mine
This little guy
Music
Also I been job hunting so.....
---------------------------------
Back to business
---------------------------------
This is my last random picture for a while just wanted to get it out of my system... Got work to do...
I gotta get started on Character designs for We're not crazy
Art projects to get done and start....
TATOOS!!! for people to get! YAY!
and alot more...
I don't mind i need something to do anyways....
Add a Comment:
 
:icondirty-dishes-please:
Dirty-Dishes-Please Featured By Owner Jun 23, 2007
This is so utterly, utterly strange it seems surreal. I really love how you've put this together!
Reply
:icongracies-stock:
Gracies-Stock Featured By Owner May 4, 2007
Wow that's such a strange idea - But I like it :D

Thanks for using my stock!
Reply
:iconinirta-raine:
Inirta-Raine Featured By Owner Apr 30, 2007  Hobbyist Photographer
Oh wow.*dances for it being so awesome*
It's like...Omg,I dont know...Like,it's a president,and the people that need him can't reach him.Can you see it?
I can...And it's speaking so many words.Fucking groovy,man.Must fave it.
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 30, 2007
YAY I wasn't sure how people would react to this...
So I'm really happy you liked it...
Reply
:iconinirta-raine:
Inirta-Raine Featured By Owner May 1, 2007  Hobbyist Photographer
I'm happy you did this,man.
x)
Reply
:iconshanbah:
shanbah Featured By Owner Apr 29, 2007
I am so happy that my little barracuda buddy could be inspiration for you. :)
Reply
:iconjellybean2201:
Jellybean2201 Featured By Owner Apr 29, 2007
dood, someone wants fish tonight =P cool man ^^
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 29, 2007
I'm actually allergic to fish.... lol.
Ummm. maybe that played a role in the picture some where mentally?
Reply
:iconjellybean2201:
Jellybean2201 Featured By Owner Apr 29, 2007
lol, dang, my mom is the only person I know that's allergic to anything. :giggle: *to self* he's allergic to fish hehehe =D
Reply
:iconsolitude6:
Solitude6 Featured By Owner Apr 29, 2007  Hobbyist Digital Artist
oh god I loove it.
Sadly though,the fish reminds me of that one from spongebob...why!?
It's awsome.
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 29, 2007
Thanks so glad you do...
he he
yeah he's not singing anymore...
AHHH!!! I should have used that fish!..
that would have been so awsome
Reply
:iconsolitude6:
Solitude6 Featured By Owner Apr 29, 2007  Hobbyist Digital Artist
2 hours later..
I love his accent...That show is actually funny..
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 29, 2007
It is I love spongebob
Reply
:iconsolitude6:
Solitude6 Featured By Owner Apr 29, 2007  Hobbyist Digital Artist
I <3 Patrick!
He's my favortie character...I don't like SB's laugh.
:spam:
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 29, 2007
I doubt you like death metal at all.
I do a bit

But being a spongebob fan you have to love this
"death metal spongebob"
And patrick is badass on drums :heart:
[link]
Reply
:iconsolitude6:
Solitude6 Featured By Owner Apr 29, 2007  Hobbyist Digital Artist
I like death metal...
'Children of Bodom' is death metal right? I love them.Yum yum yum.
But I guess that's the only group..
XD
That video is hilarious!
It's so great... if you like weird random cartoons

[link]

this is great...although unrelated to the conversation.
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 29, 2007
SWEEEET!!!!
Because I love death metal.
And yes COB is death metal.
I'm checking this about 12 at night and about to head off
to sleep. But I'll watch em when i get back on
Reply
(1 Reply)
:iconmjranum-stock:
mjranum-stock Featured By Owner Apr 29, 2007
That's really cool! Creeeeepy!

"What's going through your mind?"
"a fishhook."
Reply
:iconsamdrewpictures:
samdrewpictures Featured By Owner May 21, 2007  Professional Digital Artist
Lmfao.
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 29, 2007
LOL
yeah it came together well...
Look under the inspiration, and that'll sort-of explain how it came together...
Reply
:iconsamdrewpictures:
samdrewpictures Featured By Owner Apr 28, 2007  Professional Digital Artist
THATS MOTHERFUCKING AMAZING MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jesus, the textures used -just so perfect. Fucking brutal job.

I love it.
Reply
:iconarchsoul1:
archsoul1 Featured By Owner Apr 28, 2007
Thanks alot "MAN"!!!!....
Glad you like it...
Reply
:iconsamdrewpictures:
samdrewpictures Featured By Owner Apr 28, 2007  Professional Digital Artist
LOLOLOL. Yes MAN.

I do like it. ;D!
Reply
:iconsamdrewpictures:
samdrewpictures Featured By Owner Apr 28, 2007  Professional Digital Artist
Infact I'm journal featuring it.
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
April 28, 2007
Image Size
272 KB
Resolution
378×640
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
617
Favourites
11 (who?)
Comments
27
Downloads
22

Camera Data

Make
OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD
Model
C960Z,D460Z
Shutter Speed
1/64 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
125
Date Taken
May 26, 2005, 2:05:42 AM
×